بهترین عطرهای زنانه و مردانه با رایحه مرکبات

عطر زنانه دیور پویزن گرل – Dior Poison Girl
پویزن گرل نشاط و سرزندگی را برای دختران جوانی که برای بدست آوردن خواسته های خود تلاش می کنند به ارمغان می آورد.
تنها چند دقیقه بعد از اسپری کردن عطر شکوفه پرتقال در رایحه میانی نمایان خواهد شد. این عطر در سرمای زمستان حس لطافت و گرمای ناشی از تلالو آفتاب گذر کرده از میان شاخه های پر شکوفه پرتقال را برای شما زنده خواهد کرد.

دیور پویزن گرل یک عطر زنانه با رایحه گرم و شیرین است.

عطر وان میلیون پرایو – One Million Prive
برند پاکورابان در پی موفقیت عطر وان میلیون نسخه پیشرفته تر این عطر با نام تجاری عطر وان میلیون پرایو را روانه بازار کرد. عطری با رایحه های اصیل و جذاب شرقی و گلی که شما را به خوبی متمایز می سازد. عطر مرکباتی پرتقال در ترکیب با دارچین در نت ابتدایی این عطر باعث ایجاد رایحه ای گرم و تا حدودی شیرین شده است. بدون شک عطر مردانه وان میلیون پرایو یک عطر ایده آل برای استفاده در فصل پاییز و زمستان است.

عطر د مارلی لیتون-Parfums de Marly Layton
قطعا عطر د مارلی لیتون یک اثر شاهکار از طراح ایرانی عطر آقای حمید مرآتی کاشانی است که در سال ۲۰۱۶ توسط برند مارلی روانه بازار شد. رایحه مرکباتی ترنج یکی از ترکیبات اصلی این عطر فوق العاده اسپرت است. علاوه بر ترنج رایحه پرتقال نیز یکی از روایح اولیه به کار رفته درطراحی این عطر می باشد.

عطر زنانه گوچی پرفیوم Gucci Perfume
اسانس عطر گوچی پرفیوم عطری پرفروش و موفق از برند معتبر گوچی که در سال ۲۰۰۴ به بازار عرضه شد. از همان زمان مشتریان خاص خودش را دارد. از ویژگی های خاص عطر گوچی باشکوه بودن در عین سادگی ترکیبات به کار رفته در طراحی آن است. ترکیب مرکباتی نارنج و ماندارین در کنار روایح گلی فوق العاده باعث شده عطر گوچی رایحه‌ای خنک و شیرین مرکباتی داشته باشد.

رایحه غیر رسمی عطر گوچی با ماندگاری بالایی که دارد یک عطر جذاب و فوق العاده برای استفاده در جمع های غیر رسمی و دوستانه است.

 

فروشگاه اینترنتی عطر و ادکلن مانا مفتخر است به فروش کلیه برندهای معتبر عطرهای خارجی و ایرانی.

جهت ارتباط سریعتر از طریق واتساپ یا تلگرام پیام دهید.

میزبان صدای گرمتان هستیم.

۰۹۱۲-۶۸۳۸۳۷۲

۰۹۱۲-۷۱۸۳۵۷۷

      

صفحات مهم سایت

تماس با عطر مانا

درباره عطر مانا

مقالات عطر و ادکلن

 

 راهنمای خرید از فروشگاه عطر مانا

نحوه ثبت سفارش

رویه ارسال سفارش

شیوه های پرداختی

 

     هفت روز هفته ، ۲۴ ساعت شبانه‌روز پاسخگوی شما هستیم     شماره تماس :  ۰۹۱۲۶۸۳۸۳۷۲ و ۰۹۱۲۷۱۸۳۵۷۷

   

فروشگاه اینترنتی عطر و ادکلن مانا بزرگترین بانک اطلاعات و فروش تخصصی عطر میباشد

وبا شوق و علاقه فراوان و مشتری‌مداری و با حمایت مشتریان وفاداری همچون شما توانسته است تا نام  مانا   را نامی پر اعتبار و قابل اعتماد کرده تا در صدر عرضه‌کنندگان محصولات لوکس، با کیفیت و تخصصی عطر و ادکلن  در ایران قرار دهد.

برآن شدیم تا شرایط مناسبی را برای در دسترس قراردادن تمامی کالاهایمان برای خریداران در هر نقطه از شهر و کشور به وجود آوریم.

استفاده از مطالب فروشگاه اینترنتی  عطر مانا  فقط برای مقاصد غیرتجاری و با ذکر منبع بلامانع است. کلیه حقوق این سایت متعلق به عطر مانا می‌باشد.