جذاب‌ترین عطر های زنانه از نظر آقایان

در دنیای عطر و ادکلن زنانه، بعضی از عطرها وجود دارند، که تجربه رایحه آن‌ها حداقل یک بار در زندگی هر خانمی واجب است.
این عطرها، یا پرچم‌دار و محبوب‌ترین عطر از یک برند معتبر هستند و رایحه آن‌ها برای اغلب خانم‌های دنیا بسیار دوست داشتنی و جذاب بوده است، یا اینکه جزء عطرهای پرفروش و پرطرفدار یک برند معروف عطر و ادکلن بوده‌اند و ساختار رایحه‌ای آن‌ها بسیار مورد توجه قرار گرفته است. هر چند تعداد بی‌شماری عطر و ادکلن زنانه در دنیا وجود دارد و تعداد بی‌شماری از آن‌ها نیز بسیار محبوب و پرطرفدار هستند، با این وجود بعضی از عطرها در برندهای مختلف و در دسترس‌تر وجود دارند، که خرید و تهیه آن‌ها برای تمام افراد جامعه امکان‌پذیر است.
 اکثرا  ادکلن زنانه شیرین بیشترین طرفدار را دارند چون اغلب ادکلن زنانه رایحه‌ای ملایم و شیرین و یا گرم و شیرین دارند.

عطر کوکومادمازل شنل
به طور مسلم نام برند و لوکس شنل را شنیده‌اید این برند مد و فشن در زمینه تولید عطر و ادکلن نیز فعالیت می‌کند و در سال ۲۰۰۱ موفق‌ترین و پرفروش‌ترین عطر زنانه خود را با نام کوکومادمازل با طراحی عطرساز معروف به نام جک پولژ عرضه کرد این عطر در حال حاضر پر بازخوردترین و محبوب‌ترین محصول عطر و ادکلن این شرکت می‌باشد کوکومادمازل رایحه ای شیرین و ملایم دارد و در گروه بویایی گلی مدیترانه‌ای دسته‌بندی می‌شود و نت‌های گریپ فروت و یاس و پچولی نتهای غالب این عطر هستند.

عطر مون گرلن
گرلن مون در سال ۲۰۱۷ توسط برند فرانسوی گرلن معرفی و عرضه شد این عطر رایحه‌ای بسیار ملیح و همه پسند دارد و رایحه غالب آن نت وانیل و اسطوخودوس و نت‌های چوبی است این عطر بسیار شیک و لوکس که از بطری جذابی نیز بهره می‌برد رایحه‌ای آرامبخش دارد و با استفاده از آن حس خوبی به شما منتقل می‌شود و پس از استفاده طولانی مدت از این عطر امکان دارد عاشقش شوید و به دلیل وجود رایحه وانیل در ترکیبات گرلن مون باعث می‌شود برای آقایان نیز جذاب به نظر برسید

آمواج هانر زنانه
آمواج هانر نیز عطری است که اکثریت آقایان آن را به عنوان یک عطر زنانه دوست دارند جالب است بدانید این عطر توسط شرکتی از کشور عمان تولید می‌شود و به دلیل استفاده از مواد و ترکیبات با کیفیت و همچنین طراحی‌های بطری لوکس مورد توجه بسیاری قرار گرفته است.

این عطر رایحه‌ای گلی دارد و پس از استفاده از آن انگار در میان انبوهی از گل‌های سفید و سرخ معطر قرار گرفته‌اید.

عطر ایو سن لورن لیبره له پارفوم
به دلیل پخش بو و ماندگاری زیادی که عطر لیبره له پارفوم دارد دقیقاً وقتی از کنار یک آقا عبور می‌کنید بوی عطر شما زودتر از خود شما جذابیتتان را به رخ می‌کشد این عطر با رایحه‌ای بسیار غنی و قدرتمند برای مجالس شبانه مهمانی‌ها مناسب است فقط کافی است دو پاف از این عطر را اسپری کنید تا قدرت رایحه آن  برای شما اثبات گردد این عطر زنانه در سال ۲۰۲۲ تولید شده است و به دلیل قدرت رایحه ارزش خرید بسیاری دارد.

عطر گوچی راش زنانه
راش یک عطر قدیمی است که در سال ۱۹۹۹ توسط برند لوکس گوچی طراحی و عرضه شد.

در  رایحه این عطر نت‌های پچولی و وانیل برجسته است این دو نت نیز محبوب آقایان است راش دقیقاً مخصوص خانم‌هایی است که زیاد اهل مهمانی و حضور در جمع‌های دوستانه هستند و با بطری جذابی که دارد که شبیه نوار کاست است باعث می‌شود بعد از تمام شدن این عطر دوباره آن را در کلکسیون خود تمدید نمایید

فروشگاه اینترنتی عطر و ادکلن مانا مفتخر است به فروش کلیه برندهای معتبر عطرهای خارجی و ایرانی.

جهت ارتباط سریعتر از طریق واتساپ یا تلگرام پیام دهید.

میزبان صدای گرمتان هستیم.

۰۹۱۲-۶۸۳۸۳۷۲

۰۹۱۲-۷۱۸۳۵۷۷

      

صفحات مهم سایت

تماس با عطر مانا

درباره عطر مانا

مقالات عطر و ادکلن

 

 راهنمای خرید از فروشگاه عطر مانا

نحوه ثبت سفارش

رویه ارسال سفارش

شیوه های پرداختی

 

     هفت روز هفته ، ۲۴ ساعت شبانه‌روز پاسخگوی شما هستیم     شماره تماس :  ۰۹۱۲۶۸۳۸۳۷۲ و ۰۹۱۲۷۱۸۳۵۷۷

   

فروشگاه اینترنتی عطر و ادکلن مانا بزرگترین بانک اطلاعات و فروش تخصصی عطر میباشد

وبا شوق و علاقه فراوان و مشتری‌مداری و با حمایت مشتریان وفاداری همچون شما توانسته است تا نام  مانا   را نامی پر اعتبار و قابل اعتماد کرده تا در صدر عرضه‌کنندگان محصولات لوکس، با کیفیت و تخصصی عطر و ادکلن  در ایران قرار دهد.

برآن شدیم تا شرایط مناسبی را برای در دسترس قراردادن تمامی کالاهایمان برای خریداران در هر نقطه از شهر و کشور به وجود آوریم.

استفاده از مطالب فروشگاه اینترنتی  عطر مانا  فقط برای مقاصد غیرتجاری و با ذکر منبع بلامانع است. کلیه حقوق این سایت متعلق به عطر مانا می‌باشد.