عطرهای خوشبو برای خانم های شیک پوش

عطر ادکلن الین موگلر اصل زنانه(آلین موگلر)-Mugler Alien
عطر ادکلن الین موگلر اصل(آلین موگلر)-Mugler Alien عطری است گرم و ملایم. این عطر در سال ۲۰۰۵ به بازار عطر و ادکلن عرضه شد. عطر ادکلن تیری موگلر الین-Thierry Mugler Alien عطری است زنانه و محبوب.
این رایحه استثنائی وشگفت انگیز که طرفداران بسیار زیادی در این چند سال به دست آورد، بدون شک می توان یکی از بهترین ادکلن های زنانه ای دانست که ماندگاری و پخش بوی بالای آن هر انسانی را مجذوب خود می کند. 
رایحه‌ چالش برانگیز این عطر، بسیاری از برند‌های بزرگ عطرسازی جهان را مجبور کرد تا رایحه‌ محصولات خود را به سمت این رایحه‌ اکسیر مانند شبیه‌تر کنند. ترکیب رایحه‌ها در این عطر، بسیار ساده و در عین حال جذاب است.
عطر الین موگلر با بطری بنفش پر رنگ و رایحه ای بسیار خاص متفاوت مصرف کننده ی خود را به بانویی جادویی و افسون گر تبدیل می کند . رایحه ی گل یاس و ترکیب هنرمندانه و فوق العاده ی آن با نت های چوبی و کهربا عالی و باورنکردنی بوده به طوری که هر انسانی را جذب خود می کند. 

عطر ادکلن ایو سن لورن لیبره - ادو پرفیوم لیبره زنانه - Yves Saint Laurent Libre EDP با رایحه ای شرقی ملایم و شیرین به وسیله دو عطرساز مشهور Carlos Benaim ,Anne Flipo در سال ۲۰۱۹ خلق شد.
از اسانس های بکار برده شده در این عطر می توان به ترنج ، نارنگی ماندارین، زنجبیل ، زعفران ، اسطوخودوس ، شکوفه پرتقال ، دانه تونکا ، وانیل ، خس خس ، عسل اشاره کرد.

اسانس اولیه: ترنج ، نارنگی ماندارین، زنجبیل ، زعفران
اسانس میانی: اسطوخودوس ، شکوفه پرتقال
اسانس پایه: دانه تونکا ، وانیل ، خس خس ، عسل
ادکلن ایو سن لورن لیبره نشانگر آزادی و رایحه ای از آزادی را با خود به همراه دارد. همچنین می تواند نشانگر زنی باشد که در مرز بینهایت در حرکت است و اهمیت زیادی به آزادی و مبارزه می دهد.

عطر بلک اپیوم یک ادکلن زنانه خوش بازخورد
این عطر با غلظت ادو پرفیوم و از گروه بویایی شرقی وانیلی می باشد.
اگر به دنبال عطر گرم زنانه و یک بوی زنانه کلاسیک در زمستان هستید، ایو سن لوران بلک اپیوم | Yves Saint Laurent Black opium بهترین گزینه برای شما خواهد بود، این محصول دارای آکوردهای بی نظیر تلخ است
با خرید عطر و ادکلن ایو سن لوران بلک اپیوم حسی عالی را در فصول سرد به خود و اطرافیانتان منتقل کنید. بلک اپیوم یک عطر زنانه بسیار خوشبو و اغواءکننده است، پیشنهاد میکنیم در فصول سرد حتما از آن استفاده کنید.

 
یک عطر جذاب، مدرن و امروزی برای خانوم های شیک پوش که می خواهند بسیار اغوا گر به نظر برسند، ادکلن بلک اوپیوم است. برای خانوم هایی که ماندگاری عطر برایشان مهم است، این ادکلن بی نظیر است.

 

عطر وری سکسی ویکتوریا سکرت Very Sexy Victoria’s Secret دارای یک رایحه زنانه گلی و میوه ای است.

عطر ویکتوریا سکرت وری سکسی، عطری مست کننده با نت های آشنا پیچیده و بسیار اغواکننده است.
این عطر زنی زیبا با پوششی قرمز و جذاب را در ذهن متجسم میکند که خرامان خرامان در یک مهمانی با شکوه قدم برمیدارد و چشم همه خیره به اوست.

این عطر رایحه ای شیرین دارد و برای استفاده در زمستان بسیار مناسب است

همچنین ماندگاری خوبی دارد.
ترکیبات عطر ویکتوریا سکرت وری سکسی:
رایحه اولیه: فلفل سیاه- کاپوچینو- کاکتوس- نارنگی- شاتوت
رایحه میانی: گل کاملیا- گل ابریشم- گل هورتنسیا- ارکیده
رایحه اصلی: چوبهای جنگلی- عنبر- شاتوت- مشک

 

 

فروشگاه اینترنتی عطر و ادکلن مانا مفتخر است به فروش کلیه برندهای معتبر عطرهای خارجی و ایرانی.

جهت ارتباط سریعتر از طریق واتساپ یا تلگرام پیام دهید.

میزبان صدای گرمتان هستیم.

۰۹۱۲-۶۸۳۸۳۷۲

۰۹۱۲-۷۱۸۳۵۷۷

      

صفحات مهم سایت

تماس با عطر مانا

درباره عطر مانا

مقالات عطر و ادکلن

 

 راهنمای خرید از فروشگاه عطر مانا

نحوه ثبت سفارش

رویه ارسال سفارش

شیوه های پرداختی

 

     هفت روز هفته ، ۲۴ ساعت شبانه‌روز پاسخگوی شما هستیم     شماره تماس :  ۰۹۱۲۶۸۳۸۳۷۲ و ۰۹۱۲۷۱۸۳۵۷۷

   

فروشگاه اینترنتی عطر و ادکلن مانا بزرگترین بانک اطلاعات و فروش تخصصی عطر میباشد

وبا شوق و علاقه فراوان و مشتری‌مداری و با حمایت مشتریان وفاداری همچون شما توانسته است تا نام  مانا   را نامی پر اعتبار و قابل اعتماد کرده تا در صدر عرضه‌کنندگان محصولات لوکس، با کیفیت و تخصصی عطر و ادکلن  در ایران قرار دهد.

برآن شدیم تا شرایط مناسبی را برای در دسترس قراردادن تمامی کالاهایمان برای خریداران در هر نقطه از شهر و کشور به وجود آوریم.

استفاده از مطالب فروشگاه اینترنتی  عطر مانا  فقط برای مقاصد غیرتجاری و با ذکر منبع بلامانع است. کلیه حقوق این سایت متعلق به عطر مانا می‌باشد.