معرفی ادکلن های خوشبو برای هدیه ولنتاین

 روز ولنتاین، روز عشاق نام دارد. در این روز کسانی که هم دیگر دوست دارند به هم دیگر هدیه می دهند و آن را جشن می گیرند. یکی از دغدغه های عشاق برای هدیه دادن در روز ولنتاین این است که چه کادویی مناسب می باشد؟

کادویی که هم آن را افراد دوست داشته باشند و هم این که به یاد آن ها بیفتند، ما به شما ادکلن های مانا را پیشنهاد می دهیم.
 قبل از انتخاب انواع عطر و ادکلن باید ابتدا سن فرد مقابل را در نظر بگیرید. مثلا عطرهای چوبی و گرم برای آقایان میانسال مانند پدران، و عطرهای گل‌فام و شیرین برای خانم‌های میانسال مانند مادران، گزینه بهتری به‌عنوان هدیه هستند. با این‌حال، عطرهایی با آمیزه‌ای از روایح گل‌فام و مرکباتی، مرکباتی و آبزی یا گل‌فام و آبزی بیشتر برای دختران جوان و با روحیه لطیف و ملایم مناسب هستند. از طرف دیگر، شما می‌توانید یک عطر آبزی با روایح چوبی، دودی یا مشک‌اندود را هم برای پسران جوان، جسور و شاداب در نظر بگیرید. بنابراین می‌بینید که قبل از انتخاب عطر باید موارد زیادی را در نظر داشته باشید تا هدیه شما مورد پسند طرف مقابلتان قرار بگیرد.

The One For Men by Dolce & Gabbana
یک عطر کلاسیک که تا سالیان سال بتوان از آن استفاده کرد و بازار خوبی را به دست آورد . نت های تند شرقی که در نوع خود بی نظیر هستند.

این عطر به نسبت دیگر محصولات این برند کمی گرمتر است و می توان از آن به عنوان یک عطر خاص نام برد. نت های پایه ی این عطر کلاسیک مردانه ریشه هایی از سدر ،آمبرری و تنباکو را ایجاد میکنند. مدل مردانه این عطر بازیگر متی مک کنی است. یک رایحه اصیل مردانه که هر شخصی را به خود جذب میکند .
این عطر ایتالیایی می‌تواند بازخوردهای اجتماعی بسیار مناسبی برای هر فردی به همراه داشته باشد و به‌عنوان بهترین ادکلن مردانه برای هدیه در نظر گرفته شود

ادو پرفیوم زنانه گوچی بلوم Gucci Bloom

ادکلن گوچی بلوم Gucci Bloom عطری است زنانه و خاص که بیشتر خانم هایی که عاشق رایحه های بسیار گرم و شیرین هستند از این عطر بسیار استقبال می کنند. این روزها و با خنک ‌تر شدن هوا و کوتاه ‌تر شدن روز ها بهتر است تا کم کم عطر های خنک و ملایم تابستانی خود را کنار بگذارید و از عطر های مخصوص پاییز تان استفاده کنید.

ادو پرفیوم زنانه گوچی بلوم مدل Gucci Bloom اولین عطر برند گوچی در زمان مدیریت الساندرو میکل است. این عطر رایحه بهترین گل‌ های معطر را دارد رایحه مریم و یاسمن در این عطر با وجود این که بوی غالب در آن نیستند اما با استفاده از آن این عطر بویی مانند یک دسته گل بزرگ و زیبا را دارد با وجود این رایحه های دل انگیز این عطر برای استفاده روزانه پاییز مناسب است.

 

 عطر زنانه لانکوم مدل la vie est belle
 این عطر خاص با تنالیته ای شیرین و گرم برای زمستان و پاییز یک انتخاب خوش رایحه و دلنشین است. ماندگاری بالا بعلاوه ی سادگی بوی این عطر شما را مجذوب خود می کند. عطری که امروز به راحتی در دستان شماست طی سه سال تحقیق بر روی هزاران رایخه ی متفاوت به دست آمده است، طراحی این عطر بر عهده ی دومینیک روپیون (Dominique Ropion)، اولیویر پولژ (Olivier Polge) و آن فلیپو (Anne Flipo) بوده است.
ترکیب درست و به جای این سه رایجه ی دلنشین باعث می شود در عین آرامش بخش بودن این عطر، انرژی فراوانی از آن به شما منتقل شود. بعد از گذشت زمان کوتاهی نت های پایانی با گیاه پاتچولی، تونکا، وانیل و پرالین فضا را پر خواهد کرد

عطر زنانه لانکوم مدل la vie est belle

 ورساچه پور هوم
اگر به‌دنبال یک عطر مردانه برای کادو دادن می‌گردید و سلیقه فرد مقابلتان را به‌خوبی نمی‌شناسید، بدون شک می‌توانید حساب ویژه‌ای روی ورساچه پور هوم باز کنید. روایح خنک و معطر فوژه این عطر ایتالیایی باعث شده‌اند که تعداد زیادی از آقایان در تمامی گروه‌های سنی به‌خوبی از آن استقبال کنند. حتی از زمانی که این عطر از سال ۲۰۰۸ وارد بازار شد، تا به امروز به عطرامضای تعداد زیادی از مردان جوان برای استفاده روزانه تبدیل شده است. از آنجایی که روایح بسیار معتدل و آرامش‌بخشی در این ادکلن مردانه وجود دارد، بنابراین می‌توان ورساچه پور هوم را کادو عطر مناسبی برای تمامی آقایان دانست. روایحی همچون ترنج، لیموترش، بهارنارنج، رز، سدر، شمعدانی، سنبل، سالویا اسکلاریا، دانه تونکا، مشک و کهربا در این عطر مردانه ایتالیایی خودنمایی می‌کنند.

 

در انتخاب یک کادو عطر باید به چه نکاتی توجه کنیم؟

 

اگر می‌خواهید یک عطر یا ادکلن را به‌عنوان کادو برای دیگران در نظر بگیرید، باید عطرهایی با آمیزه‌ای از روایح متعادل را انتخاب کنید. عطرهای بیش‌ازحد شیرین، سنگین یا حتی بیش‌ازحد تلخ یا تند ممکن است مورد پسند همه افراد نباشد. با این‌حال، معمولا بیشتر افراد (چه خانم‌ها و چه آقایان) عطرهای خنک، معتدل و با آمیزه‌ای از روایح آبزی یا دارای ترکیبات سبز را بیشتر می‌پسندند. از این‌رو بهتر است که قبل از خرید انواع عطر و ادکلن برای هدیه، حتما عطر مورد نظر را تست کنید و مطمئن شوید که تعادل قابل قبولی در نت‌های مختلف عطر مورد نظرتان وجود دارد.

فروشگاه اینترنتی عطر و ادکلن مانا مفتخر است به فروش کلیه برندهای معتبر عطرهای خارجی و ایرانی.

جهت ارتباط سریعتر از طریق واتساپ یا تلگرام پیام دهید.

میزبان صدای گرمتان هستیم.

۰۹۱۲-۶۸۳۸۳۷۲

۰۹۱۲-۷۱۸۳۵۷۷

      

صفحات مهم سایت

تماس با عطر مانا

درباره عطر مانا

مقالات عطر و ادکلن

 

 راهنمای خرید از فروشگاه عطر مانا

نحوه ثبت سفارش

رویه ارسال سفارش

شیوه های پرداختی

 

     هفت روز هفته ، ۲۴ ساعت شبانه‌روز پاسخگوی شما هستیم     شماره تماس :  ۰۹۱۲۶۸۳۸۳۷۲ و ۰۹۱۲۷۱۸۳۵۷۷

   

فروشگاه اینترنتی عطر و ادکلن مانا بزرگترین بانک اطلاعات و فروش تخصصی عطر میباشد

وبا شوق و علاقه فراوان و مشتری‌مداری و با حمایت مشتریان وفاداری همچون شما توانسته است تا نام  مانا   را نامی پر اعتبار و قابل اعتماد کرده تا در صدر عرضه‌کنندگان محصولات لوکس، با کیفیت و تخصصی عطر و ادکلن  در ایران قرار دهد.

برآن شدیم تا شرایط مناسبی را برای در دسترس قراردادن تمامی کالاهایمان برای خریداران در هر نقطه از شهر و کشور به وجود آوریم.

استفاده از مطالب فروشگاه اینترنتی  عطر مانا  فقط برای مقاصد غیرتجاری و با ذکر منبع بلامانع است. کلیه حقوق این سایت متعلق به عطر مانا می‌باشد.