پخش بوی عطر چیست؟

 پخش بوی عطر، به طور اصطلاحی به آن “سیاژ” نیز گفته می‌شود. این مفهوم به رد پایی اشاره دارد که یک عطر پس از اسپری شدن از خود بر جای می‌گذارد. می‌توان آن را به موج‌های دریا تشبیه کرد که به صورت نامنظم اما شکیل پشت سر عطر راه می‌افتند و هر کسی در مسیر آن قرار گیرد، رایحه آن را حس می‌کند. دقت داشته باشید که میزان پخش بوی عطر به ترکیبات و اصالت آن بستگی دارد

چگونه پخش بوی عطر خود را بالا ببریم؟ برای افزایش پخش بوی عطر، ابتدا باید بدن خود را تمیز، خشک و عاری از هرگونه کثیفی نگه دارید. سپس عطر را در نقاط مچ دست، گردن، نبض آرنج‌ها و پشت زانوها اسپری کنید. این نقاط بهترین مکان‌ها برای استفاده از عطر هستند. همچنین، در اولین ملاقات‌های عاشقانه یا قرارهای کاری، از عطری با پخش بوی بالا استفاده کنید تا تاثیر مثبتی برای طرف مقابل به جای بگذارید.

خلاصه: پخش بوی عطر به رد پایی اشاره دارد که پس از اسپری شدن از خود بر جای می‌گذارد. برای افزایش پخش بوی عطر، بدن خود را تمیز نگه دارید و عطر را در نقاط استراتژیک اسپری کنید

فروشگاه اینترنتی عطر و ادکلن مانا مفتخر است به فروش کلیه برندهای معتبر عطرهای خارجی و ایرانی.

جهت ارتباط سریعتر از طریق واتساپ یا تلگرام پیام دهید.

میزبان صدای گرمتان هستیم.

۰۹۱۲-۶۸۳۸۳۷۲

۰۹۱۲-۷۱۸۳۵۷۷

      

صفحات مهم سایت

تماس با عطر مانا

درباره عطر مانا

مقالات عطر و ادکلن

 

 راهنمای خرید از فروشگاه عطر مانا

نحوه ثبت سفارش

رویه ارسال سفارش

شیوه های پرداختی

 

     هفت روز هفته ، ۲۴ ساعت شبانه‌روز پاسخگوی شما هستیم     شماره تماس :  ۰۹۱۲۶۸۳۸۳۷۲ و ۰۹۱۲۷۱۸۳۵۷۷

   

فروشگاه اینترنتی عطر و ادکلن مانا بزرگترین بانک اطلاعات و فروش تخصصی عطر میباشد

وبا شوق و علاقه فراوان و مشتری‌مداری و با حمایت مشتریان وفاداری همچون شما توانسته است تا نام  مانا   را نامی پر اعتبار و قابل اعتماد کرده تا در صدر عرضه‌کنندگان محصولات لوکس، با کیفیت و تخصصی عطر و ادکلن  در ایران قرار دهد.

برآن شدیم تا شرایط مناسبی را برای در دسترس قراردادن تمامی کالاهایمان برای خریداران در هر نقطه از شهر و کشور به وجود آوریم.

استفاده از مطالب فروشگاه اینترنتی  عطر مانا  فقط برای مقاصد غیرتجاری و با ذکر منبع بلامانع است. کلیه حقوق این سایت متعلق به عطر مانا می‌باشد.