رایحه های عطر

به طور کلی، رایحه‌های عطر از ترکیب مختلف مواد معطر تشکیل می‌شوند. این مواد معطر می‌توانند از منابع مختلفی مانند گیاهان، گل‌ها، میوه‌ها، چوب‌ها، ادویه‌ها و مواد شیمیایی تولید شوند. در ادامه، به برخی از رایحه‌های معروف در عطرها اشاره می‌کنم:

رایحه‌های گلی: این رایحه‌ها از گل‌ها و گیاهان مختلف به دست می‌آیند. مثلاً رایحه‌های گل‌های رز، یاسمن، لاله، گل مریم و زنبق در عطرها مورد استفاده قرار می‌گیرند.
رایحه‌های میوه‌ای: این رایحه‌ها از میوه‌ها مانند لیمو، پرتقال، توت، سیب، هلو و آناناس به دست می‌آیند. آن‌ها به عطرها تازگی و شادابی می‌بخشند.
رایحه‌های چوبی: این رایحه‌ها از چوب‌ها مانند سدر، صندل، نارنج و وتیور به دست می‌آیند. آن‌ها به عطرها عمق و دوام می‌بخشند.
رایحه‌های ادویه‌ای: این رایحه‌ها از ادویه‌ها مانند مشک، زنجبیل، فلفل سیاه و دارچین به دست می‌آیند. آن‌ها به عطرها گرما و تندی می‌بخشند.
رایحه‌های شیرین: این رایحه‌ها از مواد شیرین مانند وانیل، کارامل، شکلات و عسل به دست می‌آیند. آن‌ها به عطرها شیرینی و جذابیت می‌بخشند.
رایحه‌های خنک: این رایحه‌ها از مواد خنک مانند نعناع، لیموی ترش، آب‌نبات و اسطوخودوس به دست می‌آیند. آن‌ها به عطرها احساس تازگی و خنکی می‌بخشند.
رایحه‌های گیاهی: این رایحه‌ها از گیاهان مانند گل‌های مریم، گل‌های چای، گل‌های بنفشه و گل‌های یاس به دست می‌آیند. آن‌ها به عطرها حس طبیعت و آرامش می‌بخشند.
به طور کلی، انتخاب عطر بستگی به سلیقه‌ی شما دارد

فروشگاه اینترنتی عطر و ادکلن مانا مفتخر است به فروش کلیه برندهای معتبر عطرهای خارجی و ایرانی.

جهت ارتباط سریعتر از طریق واتساپ یا تلگرام پیام دهید.

میزبان صدای گرمتان هستیم.

۰۹۱۲-۶۸۳۸۳۷۲

۰۹۱۲-۷۱۸۳۵۷۷

      

صفحات مهم سایت

تماس با عطر مانا

درباره عطر مانا

مقالات عطر و ادکلن

 

 راهنمای خرید از فروشگاه عطر مانا

نحوه ثبت سفارش

رویه ارسال سفارش

شیوه های پرداختی

 

     هفت روز هفته ، ۲۴ ساعت شبانه‌روز پاسخگوی شما هستیم     شماره تماس :  ۰۹۱۲۶۸۳۸۳۷۲ و ۰۹۱۲۷۱۸۳۵۷۷

   

فروشگاه اینترنتی عطر و ادکلن مانا بزرگترین بانک اطلاعات و فروش تخصصی عطر میباشد

وبا شوق و علاقه فراوان و مشتری‌مداری و با حمایت مشتریان وفاداری همچون شما توانسته است تا نام  مانا   را نامی پر اعتبار و قابل اعتماد کرده تا در صدر عرضه‌کنندگان محصولات لوکس، با کیفیت و تخصصی عطر و ادکلن  در ایران قرار دهد.

برآن شدیم تا شرایط مناسبی را برای در دسترس قراردادن تمامی کالاهایمان برای خریداران در هر نقطه از شهر و کشور به وجود آوریم.

استفاده از مطالب فروشگاه اینترنتی  عطر مانا  فقط برای مقاصد غیرتجاری و با ذکر منبع بلامانع است. کلیه حقوق این سایت متعلق به عطر مانا می‌باشد.